Saturday 4 January 2014

Gambar Lana Nordin cute jadi model iklan tudung ?

Tahun 2013 adalah tahun yang memperkenalkan Lana Nordin kepada peminat -peminat selibriti jelita tersebut, yang mana sebelum ini beliau di kenali dengan penampilan seksi tiba-tiba berubah menjadi seorang wanita yang berpenampilan baik serta kurang seksi.


Ini gara-gara hubungan nya dengan pelakon lelaki popular Johan A'ashari, namun hubungan mereka bertahan seketika mungkin bukan jodoh mereka.

Kini Lana yang di kata kan cuba ingin berubah dengan berpenampilan baru seperti bertudung di lihat sedikit sebanyak mengujakan peminat-peminat selibriti tersebut.

Namun betul kah Lana dan betul-betul berubah, di mana dalam gambar terbaru Lana di laman sosial nya Lana anggun dengan bertundung hijau, namun penampilan bertudung tersebut hanya lah untuk mempermosikan tudung yang di pakai Lana.


Berbagai persoalan timbul adakah Lana betul-betul dah berubah atau Lana kini menjadi model tudung sebagai kerjaya sampingan beliau, hanya Lana sahaja yang tahu.

Apa-apa pun kepada para peminat jangan lah kita mudah menghukum Lana, bagi lah masa pada beliau untuk berubah dalam kehidupan beliau dan dalam apa jua yang beliau lakukan.

Pada Lana selamat berjaya dalam apa yang anda lakukan jadi kan segala gossip dan desas-desus sebagi semangat untuk anda terus berjaya.

0 comments:

Post a Comment